Klantenservice

Meestgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Kijk eerst of de boekenlijst van jouw opleiding bij ons bekend is.
    Dit doe je door jouw niveau, jouw school en jouw opleiding te selecteren.
    Klik op 'Verder' en alle benodigde artikelen verschijnen in beeld. Volg nu het bestelproces.
    Staat de boekenlijst van jouw opleiding er niet bij?
    Zoek het lesmateriaal door het ISBN in te voeren in de zoekfunctie. Daarna kun je je bestelling plaatsen.
  • Hoe weet ik of mijn bestelling bij jullie is binnengekomen? Bij 'Mijn account' zie je welke orders van jou bij ons bekend zijn. Ook kun je hier de status van je orders bekijken.

Betalen

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen? Je kunt betalen met iDEAL en via een bankoverschrijving. Al je betaalgegevens kun je via onze beveiligde SSL-verbinding veilig invoeren. Samen met onze paymentproviders zorgen wij voor een correcte afhandeling.
  • Hoe kan ik vanuit BelgiĆ« betalen? Als je een Belgische bankrekening hebt, kun je betalen via MisterCash of een IBAN bankoverschrijving.
  • Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt? Alle betalingen worden direct in ons systeem verwerkt. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij je een orderbevestiging met een factuur in PDF-formaat.

    Alleen bij een betaling per bankoverboeking kan het verwerken van de betaling maximaal 2 werkdagen duren. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, krijg je een bevestiging per e-mail.

Levering

Annuleren

Retourneren

Wachtwoord vergeten?

Kun je niet inloggen op jouw account? Vraag dan direct een nieuw wachtwoord aan.

Hoe kunnen wij je helpen?

Staat je vraag er niet tussen? Of wil je liever telefonisch contact?
030 – 608 78 27 uitgeverij@innovam.nl